Bayanlar merhaba. Oğlum 35 haftalık doğdu 2gun sonra 2 aylık olacak. 22 gün yoğun bakımda kaldı. Dr taburculuk kağıdımıza prebiyptık ama yazmıştı. Kullandık 1 2 güne bitiyor şişemiz. Ne kadar kullanacağız acaba dr bırsey demedi bende unuttum. Sizler kullandınız mı kullanıyormusunuz. Prebiyotige rağmen kabızlık yaşıyor günde 1 defa akşam saati yapıyor kakasını. Bazen ertesi gün… çok zorlanıyor 🥲 asıl sorum prebiyotigi ne zamana kadar kullanmak lazım acaba