mavikalpefe124 Her şeyi ağlayarak isteme, yaptırmaya çalışma bianda olduk böyle şen şakrak çocuğuma bişeyler oldu. 2 yaş sendromlarını mı görüyoruz sizce? Yaşadınızmı bunları sizde? Mahvolduk😒
Portuga mavikalpefe124 aynen canım benim bebeğimde aynı durumda kendine vurma bize vurmalar 2 yaş sendromu mu yaklaşıyor diye düşünüyorum bende aşırı iştahsız hiç bişey yedirmiyorum psikolojim bozuldu
2022anne mavikalpefe124 benim kızım da 19 ay 17 günlük anlattığınız durumların aynısını yasıyoruz bu zamana kadar zorlandığım en zor dönemin içerisindeyim açıkçası ve ne yapacağımı çoğu zaman bilmiyorum kızımı tanıyamıyorum resmen
mavikalpefe124 Portuga iştah da aynı gitti yani tamamen bambaşka bir çocuk oldu bir anda. Güleç mutlu sakin bir çocukken hırçın aksi inatcı bir çocuk oldu şaşkınım. Ama o kadar yoruldum ki anlatamam
mavikalpefe124 2022anne Gıkı çıkmayan anneyken kendimi bir anda bağrırken buluyorum. Ağladığımı biliyorum ya o dereceyim o kadar zorladı ki beni anlatamam. Uyku düzeni değişti yemesi içmesi oyun bile oynamaz oldu aksiliğinden kaynaklı. Ne kadar sürer bilmiyorum ama çok endişeliyim artık
Portuga mavikalpefe124 aynen calla çok iyi anlıyorum seni bende o kadar yoruldum ki sürekli herşeye ağlaması sesi kısılırcasına ağlıyo istediği Olana kadar özellikle şu iştahsızlığı aşırı yoruyo beni daha bugün artık akşam yemeğini yedirmeye çalışırken sinirlendim bağırdım çağırdım ağladım o da korktu benden babasına gitti hep ama çok yordu beni bu durum yemek yemedi için evdeki ne varsa önüne diziyorum tv telefon izleyerek yemek yiten bi çocuk da değil yine de yok asla yemiyor
2022anne mavikalpefe124 ya aynısın hissediyor olmamız peki 🥹 yemek konusunda bu zamana kadar hiç problem yaşamamıştık şimdi yemiyor çok güzel oyun oynardık şimdi oynamıyor agrasif sinirli istediği olmayınca çok büyük tepkiler veriyor sesimi yükseltmemek için kendimi çok zor tutuyorum hatta bazen engel olamıyorum yükseliyorum çok üzülüyorum böyle bir anne değildim diye. Onu anlamaya çalışıyorum ama ayak uydurmakta çok zorlanıyorum. Sürekli ağlıyor ağladıkça bende ağlıyorum. Çok gazlı bir bebekti sanki o bebeklik zamanlarındaki ruh hali tekrar çöktü üstüme 😔
mavikalpefe124 Portuga bizlere yine de sakinlik düşer tabiki. Zor süreçteler sanırım onlarda bizim gibi 😑 Umarım bir an önce geçer bu doğal süreç hep birlikte rahat ederiz😒