Emziriyorum bu 3.adetim olacaktı olmadı biraz strese bağlıyorum yorgnluğum hiç geçmiyor eşm işe şehir dışına gitti bebekle tek başımayım neden gelmiyor olabilir iki defa test yaptım negatif yarn kan vericem annem hamlesin deyip benı telaşlandırıyor neden gelmiyor olabilir geç döllenme denilen şey nsıl bişy bilen başına gelen olumlu olmsuz yazabilirseniz sevinirim