Serpilyigit benim bir doktorum söyle söylemişti . Diş çıkarırken ishal olur , kabix olur , ateşi çıkar hatta grip bile olur demişti . Dişle hastalık ortaya çıkmasının mantığı şudur vücut dış çıkarırken direnci düşer . O an neye açıksa o hastalığı geçirir demişti . Yani dişi çıkarken bebeğin her şey olabilirmiş