Kizlar iyi akşamlar herkese size birşey danışmak istiyorum.
Benim adetim her ay düzenli 7 gün gelir doğumdan sonra +2 gün daha lekelenme şeklinde olmaya başladı tek düzensizliği yine doğumdan sonra bi kaç gün geç oluyor.
Bu ay 12 gün geç oldu 3 tane test yaptım negatif 5 gün önce de siyah akıntı geldi parçalı oldum zannettim ama akşama kadar başka hiçbir şey gelmedi sonra akşam geldi ama inanılmaz az yani 5 gün boyunca toplasanız 1 ped dolmaz şimdi de bitti gibi birşey yine leke tarzında geliyor o da saatler var arasında yani sizce doktora gitmeli miyim, başına böyle birşey gelen var mı?