Merhaba ♥️
Bir oğlum var 28 aylık, kardeşi olsun çok istiyorum. Ama bankacıyım çok zor bi işim var oğlumu da annemin desteği ile büyütebildim. Bazen saçmalama Zeynep desem de kardeşi olsun çok istiyorum. Ara sıra sorduğumda oğluma kardeşin olsun mu seninde diye :) yok olmasın diyor, bana hayli düşkün bir çocuk beni paylaşabilir mi emin değilim :) çok karışık ortaya karışık :)