Kızlar öarşamba günü normal doğum yaptım dikişlerim beni dünden beri maf etti 3. Güne kadar krem vs iyiydim baya 4. Gün ve bugün çok kötüyüm oturup kalkerken tuvalet vs çok zorlanıyorum şişmiş galiba pzartesi yani yarın kontrole gitcem doktorum haftasonu yoktu sizce neden olmuştur çok ağrım var tavsiyeniz varmı bebeğime bakmakta zorlanıyorum evde oğlumda car 5 yaşında