Bibiim süt koruması tam bir efsane 😅 öyle bişi olsa emziren herkes 2 yıl boyunca korumalı olur ama bir sürü hamile kalma hikayesi var. Regl döngün başladığı an tam olarak her şeye hazırsın demektir. 8 aylık oğlum var 1 gün gecikse kalp krizi geçirme eşiğine geliyorum bende sırf onun için sıra aldım doktora gidicem yarın bakalım ekstra alabileceğimiz başka önlem var mı merak ediyorum