Ayseguler Travel sistem bebek arabamiz var ama ben toplu tasimada ve sehir disinda kullanmak icin bir tane daha almayi dusunuyorum kullananlar yorum yapabilirlermi ?
minnakleblebi Kesinlikle cabin bence. Küçücük oluyor katlayınca baston ince oluyor ama uzun oluyor. Pierre cardin yehoo kullanıyorum. Çok memnunum bir bakın derim. Aynıca bebeğim iki aylık. Doğduğundan beri kullanıyorum bunu ben.