babykoc merhabalar benim bebeğim 3 aylık yeni oldu doğduğundan beridir Farklı ağlıyordu ve tuvaletini 8-9 günde bir fitille yapıyordu. Bizde ki alerji belirtileri gün içinde fazla hapşırma kabızlık üç dört gün arayla üç saat boyunca kesintisiz bir şekilde nöbet geçirir gibi ağlama krizi. İki defa kakasını mukuslu şekilde yaptı. Deri döküntüsü asla yaşamadık. Gitme imkanınız varsa İzmir’de Prof. Doktor Mete akisu yu öneririm. Bebeğim de o kadar çok alerji çıktı ki diyet yapıyorum şimdi daha rahat inleyerek bağırarak ağlaması geçti. Deneme yoluyla yediklerinizi asla takip edemezsiniz. En basit örnek bebeğimin mayaya alerjisi varmış ben her öğünde ekmek yiyordum mesela. Ne yersenizde 8 saat sonra sütünüze geçiyor.