Glrmila Poyraz123455 bebek degil artik cocuk sayılırız sanirim 22 ay cevabim hayir. Neden sordunuz milyon tane buna benzer basliklar açılıyor zaten
Poyraz123455 Motherbiri bende izletiyorum suçluluk duyuyorum ama bazen çok huzursuz oluyor ağlamaması için mecbur kalıyorum
Poly-ana Motherbiri Gelişime full açık beyin kapasitesinin tamamına yakınına kullanma becerisine sahip olduğu bir dönemde neden bunu yapıyorsunuz bebeğinize ?
Catlakbiranne Poyraz123455 İzletiyoruz diyince sizde mi izleteceksiniz Neden sorma gereği duydunuz merak ettim 2.5 yaşında yeni yeni her gün değil ara sıra izliyor yarım saat Kaç aylık bebeğiniz?
Poyraz123455 Catlakbiranne Ben canım nasıl isterse öyle yapıcam sadece annelerinde neler yaşadığını merak ediyorum
020523 Poyraz123455 izletmiyorum izletene saygım var ama ben 3 yaşına kadar izletmicem inşallah ben işteyken izletmezlerse 🤲🏻
ozkaraman 020523 bilmediğim için soruyorum izleyince ne oluyor 3 yaş önce sonra farkı ne yani benim kızım 3 buçk aylık pusetinde kafayı kaldırıp bakıyor ekrana ses duyuncada
Catlakbiranne Poyraz123455 5 aylık bebeğe TV izletmenin zararlarını araştırmanızı tavsiye ederim Şuan izletirseniz ilerde önünü kesemezsiniz Çocuğum konuşamıyor diye post açarsınız İsmine tepki vermiyor dersiniz Siz bilirsiniz 5 aylıkken yani neden?
Mom0008 Poyraz123455 çok küçükse bir buçuk yaşın altında ise izletmenizi tavsiye etmem ben düştüm o hataya otizm belirtileri gösterdi ekran kaynaklı çok ağlayan ve durmayan bir bebekti çok pişman oldum kısa süreli oda yemek yapma sırasında filan