Arzu35 Merhabalar 2 ay once sezeryan ile dogum yaptım belimden vurulan ignenin kendime geldiğimden beri agrisi var hala yataga yattigim zaman o ignenin vurulan yeri degisik bir sekilde agriyor. Bu durum normalmi gecici mi ? Ayrica ameliyat sirasinda o vurulan ignenin bi tesiri olmadi keserlerken hissettim ve daha sonra genel anestezi yaptilar.
Guel_ Arzu35 bende 3 sy oldu bende hissediyorum ve spinal aneztesi bende hemen etkisini kaybetmisti bebegi cikardilar ve sonra agrilar basladi genel aneztesi yaptilr
Guel_ Arzu35 bende 3 sy oldu bende hissediyorum ve spinal aneztesi bende hemen etkisini kaybetmisti bebegi cikardilar ve sonra agrilar basladi genel aneztesi yaptilr
Nes94 Arzu35 bende hiç bişey olmadi canım ilk yaptıklarında bende hissettim çok az bişey bi kaç saniye sonra devam ettiler bende anlamadım devamında sayikliyodum full zaten ameliyatta
Yasela Arzu35 bnde aynı şekilde iğne oldu hiç hissetmedim yapılırkende sonrasındaysa sğrım olmadı 9 ay oldu hiç sorun yaşamadım bnce biraz iğneyi yapan ile alakalı olabilir çünkü hasas bir yer yetişe çok önemli ml oynayınca işler terse dönebiliyor
Arzu35 Yasela sanirsam oyle bi durum var hassas nokta ve biseyler ters gitmis yoksa simdiye kadar gecmis olmasi lazimdi
canyarim @Arzu35 bende diyordum tek miyim anestezi uzmanı bana dedki sadece baski hissedeceksin ben üstelik suni sancı aldım 9-10 saat sancı cektim normal olsun diye rabbim nasip etmedi onu, neyse sezeryana alındım bende bebeğimi görmek istiyordum bende iğne vuruldum dediği şey baskı dokunuş hissedersin ama doktor neşteri vururken hissetim. Bağırmıştım hatta acıyor hissediyorum diye Benide komple bayılttılar 😒😂 7 ay oldu hala agrısı oluyor Canım sanırım artık bizimle
Arzu35 canyarim benimde doğum hikayem sizinki gibi malesef sezeryana döndü. Tek degilmism dmek bu bel agrisinda. Igneyi vuran kisiyle mi alakali blmiyorum duzgun mu vurmadi acaba? Omurilik sonucta cok hassas bi yer Allah korusun ileride bi problem karsimiza cikmaz insallah
canyarim @Arzu35 yok bacım tek değilsin, inş çıkmaz evet çok hassas bir yer ben bilseydim bukadar kötü olucagımı direk bayıltmalarını isterdim, ben ilk günler yüz üstü yattığımda doğrulamıyordum düşün yanı, belki bünyeyle alakalı birşeydir