Uyukizim-33 Ne yiyo ne uyuyo . Uykudan nefret ediyo . Odaya götürüp uyutacağımı anlayınca ağlamaya başlıyor. Saatlerce uykuya dalmıyor . Siz neler yapıyorsunuz artık o kadar yoruldum ki anlatamam
Esraemir34 Uyukizim-33 şuan oğlumu uyutmaya çalışıyorumm her gece böyle saat 9 buçuk gibi uyutmaya çalışmıyorum 2 saat sonra uyuyor innan bir ki yanlız değilsin 😊
Catlakbiranne Uyukizim-33 2.5 sene tükendim ki ne tükendim uyku konusunda Salıyorum ne zaman uyursa diyorum yav hiç mi bir çocuğun uykusu gelmez Saat 2 oluyor full enerji Ben başaramadım uyku konusunu 🤷
Egenin_pamugu Esraemir34 bende aynı durumdayım uyutmaya çalışıyorum bu saatlerde zorlanır uyumaz 2 saat uğraşırım gülüyorum artık 😁
Uyukizim-33 Egenin_pamugu valla sinirlerim bozuldu. Memeden kestim etkilenmesin diye 2 haftadır tatile gittik yarın eve dönecez bakalım o zaman napıcaz
Esraemir34 Uyukizim-33 aslında derin derin nefes alın gerçekten bende çok sinir oluyorum ama yapacak bir şey yok yani karşınızda ki bir bebek mecburen dayaniyorum
gulay34 Uyukizim-33 bnm bbgmde 10 ay 6 günlük atak haftasına girmişiz uyuturken zorlanıyorum 45 dk 50 dk sürüyor uyutmak gündüz uykuları kısaldı geceleri saat başı kalkio ağlıyor geri uykuya döndürmeye zorlanıyorum ne zman bitecek bilmiyorum cok yoruldum
Uyukizim-33 gulay34 bnmki 10 ay 26 günlük ne atakmış . Ben inanmıyorum bu haftalara . Bnm kızım kolikti hep huzursuzdu hala da öyle.. neyi yanlış yapıyorum diye kendimi sorguluyorum sürekli
Uyukizim-33 Catlakbiranne bnmki yemek de yemiyo sürekli ağlıyor uyku desen illallah ettim. 2.5 yaşına kadar düzelmediyse ne zaman düzelecek bu bebe
Catlakbiranne Uyukizim-33 Valla ne yemek yiyor Ne uyuyor 2 yaş sendromu aşırı zor geçiyor Kombo yapıyoruz
Rozerinn Uyukizim-33 aynı durumdayım ne uyuyo ne bişey kaç saattir sallıyorum daha şimdi uyudu bitap düştüm yaa