Eliaemir yani taze taze yapmak varken neden bu şekilde stok yapıp buzluğa koyacaksınız ki. Ben hiç bu şekilde yapmadım ama yazın tatile giderken her gün için bir kavanoz çorba kavanozlamistim. Ben dondurucuya koymadım ama. Çorbanın altını kapadığım gibi kavanozlayıp kapağını kapatıp oda sıcaklığında soğuttuktan sonra buzdolabına kaldırdım. Bi nevi konserve gibi yani. Gittiğim yerde de buzdolabinda saklamistim. 5 gün bu şekilde yaptığım çorbaları kullanmistik.