Sütünüz gelmiyor olsaydı açlıktan böyle diyebilirdim ama maşallah geliyorsa sorun yok zaten her 2 saatte bir emmesi gerekiyor . Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi bu dönem 4. Trimester ama o anne karnında gibi, bebekler sadece aç oldukları için emmezler duygusal olarak ihtiyaçları vardır, 9 aylık uzak çok uzak bir yoldan geldi ve epey yorgun onun bu yeni dünyada tek bildiği ona tanıdık gelen rahatlatan şey sizsiniz güzel anne, sizin kokunuz sesiniz . Bol bol skin to skin yapın yenidoğan döneminde , sevgiler