4 yaş Oğlumda geniz eti var çok büyükmüş.Öğrendiğimizde 2,5 yaşındaydı.Doktorlar ameliyat kararını siz vereceksiniz uyurken horluyor öu ağzı açık yatıyormu demişlerdi.Bizimki ağzı kapalı ama hırıltı şeklinde uyuyordu.Bizde ettirmedik o yüzden.Bi kulagında da sıvı birikmesi vardı ama hiç şikayeti yoktu.Bu sene kreşe başladı.Hastalıklar hiç bitmedi.1 aydır orta kulak iltihabından dolayı 3.kutu antibiyotiği kullanıyoruz.Şuan iki kulagında da ilthap varmıs.Sıvı birikmesi varmış.Dr okuldan dolayı oluyor normal dedi.senede 5 kere kulak enfeksıyonunu normal karşılıyoruz dedi.Ama benimki 1 ayda 3 kere enfeksiyon yaşadı.antibiyotıgı bitsin sıvı düzelmezse geniz eti ameliyatı esnasında çizik atar kulaga,sıvıyı boşaltırız dedi.Şuan işitme kaybıda yaşıyor dr uyarmıştı sizi zor duyabilir demişti sıvıdan dolayı
Böyle bir süreç yaşanlar ne yaptı doktor hastane önerisi olan ameliyat sonrası rahatladık diyen tecrübeli olanlardan fikir bekliyorum