Dmtt06 2016 yılında bende annemi 53 yaşında akciğer kanserinden kaybettim 3 yıl tedavi gördü çok morali yüksek güleryüzlü YDÜ annem, çok direndi son nefesine kadar, son zamanları öyle agırlastı ki konuşmakta zorlanıyordu, doğum gününde 7 Şubat’ta ona çiçekler almıştık sabah çocukları olarak verecektik ama odaya almadılar malesef yaşamı sonra ermiş kitlenmişti. Daha çok erkendi ama Rabbim onu daha çok istemiş, doğum günü, ölüm günü aynı malesef… Rabbim mekanlarını cennet etsin çok özlüyorum, tek kızıyım 3 oğlu var babamla çok güzel ilişkileri vardı, ahh zaman neler gördük şimdi ise deprem korkusu var annemi çok aradım depremde.annesi olanlar Annenizin kıymetini bilin