Deletedmom_123 Bebeğim 18 aylık ne burun akıntısı ne başka bir belirti yok ilk iki gün gece öksürdü her öksürüğünde uyandı bugün gündüzde öksürüyor doktor randevusuna daha var evde doğal ne yapabilirim ya da öksürük şurubu var mı kızlar
Ecem__ Deletedmom_123 allah korusun ya hasta olacak ondan oksuruk yavastan basladi.yada bogazi kuruyordur.insallah bogazi kuruyordur.su verin bol bol.