Kızlar bebeğim 2 3 gündür emerken özellikle daha fazla yapıyor normalde de biraz yapıyor elini yani parmaklarını diline götürüyor ağzına sokuyor ama diline götürüyo acaba arka dişleri falan mı kaşınıyor emerken bile bırakıp yapıyor bunu bir de 2 gündür burnu akıyor acaba onunla mı alalkalı bilemedim çok huysuz bunu yapmadan önce de ağlıyor memeyi bırakıp anlamadım yani niye yapıyor