Oykukrkll kızım 12 ay 17 günlük.ayakta duruyor,sıralıyor hatta elinden tutarsak yürüyor ama asla tek başına adım atmıyor.herhalde daha hazır değil yürümeye diyorum.oğlumda 13 aylıktı yürüdüğünde belki buda abisi gibi olucak diyor eşim.doktorlar 18 aya kadar normal diyor canım sakın o güzel canını sıkma vardır bi zamanı