TunaGoktug Merhaba , yüksek ateş ,havale sonrası rutin aşı süreçlerinde her hangi bir problem yaşayan oldu mu o süreçleri nasıl geçirdiniz ?Oğlum 3 ay önce havale geçirdi yarın 1 yaş aşısı var ancak çok tedirginim havale geçirme riski olduğu için
TunaGoktug @hunilimomy TunaGoktug şuraya kaynanamı çekiştirmek için veya eşimle ilgili saçma sapan bir paylaşım yapsam bir dünya insan yazar değil mi ? Gerçekten acil bir durum olduğunda gerçek bir bilgiye ihtiyacım olduğunda sormuş olduğum soru geri planda kalıyor . Bir daha bu uygulamayı kullanmayacağım . Sadece boşa zaman geçirmek ,boş muhabbetler için kullanılabilecek bir uygulama Happy Kids ! Seçmiş olduğum etiketi de kaldırıyorsunuz . Direkt soruyu kaldırın hiç gözükmedin çünkü acil bir durum! Gereksiz bir bilgi olsa ön plana çıkartırdınız öyle değil mi ? Yardımcı olalım şu etiketle bu yazı ön plana çıkar demiyorsunuz da eklediğim etiketi kaldırıyorsunuz ! Bu yazıyı da kaldırın tamam mı çünkü siz mükemmelsiniz , uygulama mükemmel eleştiriye yer yok !
Zumraaa TunaGoktug bizde dokuz aylık iken yaşadık havaleyi maalesef .Bir yaş aşısını rutin yaptık çok şükür sorun olmadı bende çok Korkuyordum ama ateş yapmadı .Gitmeden önce calpol verirseniz daha iyi olur .Yine de doktorunuza danışın isterseniz
GamzeBaz TunaGoktug merhaba bizde ateşsiz havale geçirdik her ne olursa olsun aşılar hastalıkları koruyor aslında bizim net olamamızın nedeni doktorların kendi arasında fikir ayrıldığında kaynaklanıyor doğru 1 tane ama 100 tane farklı fikir var bu arada amacım doktorlarımızı kötülemek değil saygım sonsuz doktorlarımıza🥰
hunilimomy TunaGoktug postunuzu yukarda tutmak için yorum yapabilirsiniz. Sürekli post açılıyor bu nedenle açtığınız gönderi altta kalıyor bu bizim elimizde olan bi durum değil ayrıca uygun etiketi koymak bizim görevimiz postunuzu yukarda tutmak için siz yorum yazabilirsiniz. Bilgisi olan annelerimiz cevap verecektir