Daha geçen hafta kreşe başladık peşi sıra grip olduk antibiyotik kullandık geçti derken dün birden bire öksürük burun akıntısı göz akıntısı başladı ve balgamlı bir şekilde öksürüyor oğlum ne kullanacağımı şaşırdım sizler nasıl ilerliyorsunuz bu gibi hastalık durumlarında ? Pes etmek istemiyorum okuldan almak gibi çünkü sabır gerektiriyor geçen kışta 4 ay boyunca hastalıklı geçirdik el ayak hastalığına kadar yakalandık en sonunda okuldan almak zorunda kaldım yine içim içime sığmıyor çalışınca ekstra bir moralim bozuluyor .