Merhaba arkadaşlar. Oğlum 22 aylık. Son zamanlarda tüm oyuncaklarını dizdiğini farkettim. Ayıcıklarını koltuga oturtur yan yana. Arabalarını yan yana dizer. Açıkçası mutlu olup anne bak diye gösterir bir sorun olacağını düşünmemiştim düzenli olucak sanırım diye mutlu olmuştum. Ta ki nette araştırana kadar . Otizm belirtisi filan yazmışlar. Oğlum göz teması kurar. Anne,baba,annecim,babam,babacım,anane,babaanne, dede,abla,abi,abikka(araba),ayıcık,kapı aç gibi daha bir sürü şeyi söyleyebiliyor. Hatta ilk cümlesi “anne amacın ne”oldu🤭 yani gayet sevgi dolu ve sevecen bir çocuk. Uykuyu pek sevmez uyuma diyince kriz başlıyor. Lütfen bilgisi olanlar aydınlatsın bu dizme olayı normalmi? Yaşayan var mı?