Sabah uyandığında kaşık maması veriyorum saat 9 gibi daha snra yavaş yavaş kahvaltı hazırlıyorum oğluma yumurta haşliyorum bir iki zeytin telli peynir yedirebilirsem cok az bal veriyorum.... bazen pankek yada yagda yumurta ...
Daha snra saat 2 gibi devam sutu veriyorum karnı çok toksa vermiyorum snra uykuya geçiyor 4 te uyanıyor çorba veriyorum çorbadan yarim saat snra yedirebilirsem meyve veriyorum daha snra cevzi vs badem ezip veriyorum daha snra tekrar kaşık maması akşam yemegindede ne varsa bizimle yiyor yemezsede zorlamıyorum (yemekler oğluma göre ayarlıyorum )