selimmoms_ Bebeğim 7 aylık biberonla ona mama yapıp vermek istiyorum ama biberonu çekmeyi beceremiyor sulukda aynı şekilde suluğundan su içemiyor bardakla veriyorum çok güzel içiyor nasıl alıştırabilirim biberona biberonumuz Philips avent
Busra2089 selimmoms_ Vallahi benim oğlumda hiçbir şekilde biberon almadı kabul etmedi ne biberonlar denedim etmeyince etmiyor 🥲 18 aylık şu an 8 aylıkken Philips avent pipetli suluğuna alıştırdım hala pnu kullanıyor 😅
Miniktirtil selimmoms_ mamayı kaşıkla vs alıyor mu ? Benim ki de asla biberon kabul etmiyor ama mamayıda kaşıkla vs almıyor kaç mama denedim ,
Elifelifelif selimmoms_ bebeğim de asla biberondan içmiyordu . Emzirirken süt akışım fazla diye belki daha fazla aksın istiyor diye düşündüm. Biberona bir sürü delik daha deldim iğne ile sonra içmeye başladı. Bakıcıya da başkayacaktık çok şükür biberona alıştı. tavsiye ederim.
selimmoms_ Miniktirtil çok iştahsız bir bebeğim var kaşıkla yine birkaç kaşık yiyor yemesi için bende elimden geldiğince uğraşıyorum işte biberon vs ama kilo alımı durdu yani napıcam bilmiyorum
Miniktirtil selimmoms_ aynı dert bende de var , her şeyi denedim yok olmuyor biberon alan çocuklara özenmeye başladım artık