Kızımı dokuz ay rutin kan için götürdük ve Plt üst sınır 450 iken bizim 660 çıktı . WBC de 15 o da yüksek çıktı. İki hafta önce hastaydı kızım ama . Doktor sıkıntı yok çok yükselmemiş dedi ama bu seviyelerde hematolojiye sevk edilip araştırılanları duydum .Böyle bir durum yaşayan var mı sizin basıl düştü değerleriniz