kucuksevgilim SalEz yıllarca la roche kullandım effaclar serisi iyi gelmedi hiç bi düzelme olmadı cildimde ben alıştığım için kullandım artık değiştim ve tedaviye başladım her marka her cilde iyi gelmiyor çok farklılık gösteriyor herkes de
Cennet70 SalEz bende kullanıyordum kuzum güneş kremini ama bi süreden sonra minik minik yağ bezesi oluştu yüzümde bırakmadım benim cildime uygun gelmedi ayrıca İsrail malı diye duymuştum bilgin olsun 😊
Almilam1 Pol34 neler kullanıyorsunuz o markadan ve ne faydasını gördünüz ben almak istiyorum ama pek bilgim yok o konuda yardımcı olurmusunuz