Cnscns2309 Kızlar ne kadar süre kullandınız, iki aylık bebeğim doğduğu günden beri takıyorum. Çok şükür yara olmadı ama ne kadar daha takmalıyım? Kullanıp deneyimleyen varsa bilgi lütfen
23Busra23 Cnscns2309 ben bir hafta kullandım bıraktım ve çok faydasını gördüm . Uzun süre kullanmışsın bırakabilirsin artık
ayseee_ Cnscns2309 kırk çıkana kadar kullandım gayet yeterli bir süre,daha hassaslık kalmamıştir zaten bırakabilirsiniz
Minel-inannesi Cnscns2309 siz yine elinizin altinda bi yerde tutun o gümüş kapaklari, dis zamani lazim oluyo, anlik kitlamaya baslamis olduklari icin hassaslasma tekrarliyo
Puduhepa Merhaba, çamaşırıma değdin de gögüs üçün acımıyorsa ve hala süt skıntım yoksa çikarma zamanı gelmiştir 💃