melegininannesi38 Kızlar bebeğim mama yemiyo açılmamış paket mma var eşimin kuzeninin eşine vereceğim qma evimiz sobalı odamda duruyo odamda da soba var bozulur mu
Ipek-kizin-annesi melegininannesi38 ağzı kapalıysa neden bozulsun ki. Normal oda ısısında muhafaza ediliyor benim bildiğim
Bebegimm1 melegininannesi38 sobalı evde ısı çok yüksek oluyo birden de soğuyor bozuk olsa kokusundan anlaşılır kuzenınız eğer mama kullanıyorsa kokusundan anlar siz söyleyin öyle verin kontrol etsin bebeğe vermeden
melegininannesi38 Ipek-kizin-annesi sobalı ya normal dogalgazli olan eve göre daha sıcak oluyo bozulur mu diye dedim evet ağzı kapali