Rmysahamza benim oğlum da aynı şekilde 4 ay 22 günlükken oldu kanlı kaka. Doktora gittik muayene etti. Gögsunde kızarıklık vardı egzamaymıs o, gazlı bir bebekti, kusması fazlaydı süt alerjisi dedi. 3 hafta boyunca süt ve süt ürünlerini kes egzaması gececektir kan arada gelebilir panik yapma dedi. Daha bir hafta oldu diyetteyim. Gecmis olsun🙏🏻