haleseymen Açık kalp deliği ameliyatı olan bebiş anneleri ameliyat sonrası yara yerine hangi kremleri kullandınız neler yaptınız benim oğlum 7 buçuk aylık Salı günü ameliyat oldu hala hastanedeyiz durumu iyi şükür tedbir amaçlı tutuluyo
Prensimm haleseymen çok geçmiş olsun canım delikleri büyükmüydu ameliyat önerdiler. Bizimde vsd mız varda
3maksul haleseymen Çok geçmiş olsun bebeğiniz nasıl oldu süreç nasıl geçti benim benegimde VSD açık amaliyat olucakta
haleseymen Prensimm Prensimm Allah razı olsun canım evet 7,5 mm di deliği normal de anjiyo ile kapatabiliriz ama bunun yeri çok gıcık olmaz dendi o yüzden açık ameliyat oldu
Prensimm haleseymen buda tedavisi olan bişey çok şükür canım geçmiş olsun en kısa zamanda toplanır inşallah 🌸