Sevgi_veysi Slm kızlar son adet tarihim 22 Ekim ve 2 gün gecikti bu testi yaptım ama çok koyu sizce boş gebelik olabilir mi
cimcime1018 Sevgi_veysi Hay maşallah. Niye boş olsun besbelli hamilelik var 😻 benim de böyle çıkmıştı bence randevu alın siz kadın doguma 🤣 Sağlık ocağında kan da verebilirsiniz sabahtan
omerts_mother Sevgi_veysi Testinizin sonuncu pozitif. Doktora gidip kan tahlili yapın. Hayırlı sonuçlar 🙏