Sapsikanne ben azaltarak dendim de yapamadım üstüne hasta oldum ağır ilaçlar verdi doktor kesmen lazım dedi geleneksel yöntemlerle kestim mecburen sabır tozu kullandım ama çok etkilenmesin diye 1-2 kez pasta aldık mum koyduk üstüne sen büyüdün artık süt içmiceksin hadi üfle falan dedik alkol çaldık her istediğinde onu hatırlattım çok ısrar ettiğinde de acı olmuştu ya dedim istemiyordu