3yasakadarsifirekran evet keşke sıfır ekran ilerleyebilsek ama evde hiç tv açmıyoruz sadece yemekten yemeğe günde üç kere yani onar dakika niloya izliyor onu izlerken de bana bişeyler gösteriyor çok dalmıyor yani, bir de kelimeler artınca yani bi rahatlama oluyor insanda, ama arada telefonsuz yedirmeye çalışıyorum tabiki inş daha da azalır, anne bitti falan diyor ya bazı kelimeleri çıkaramıyor daha, yani tekrar edemiyor onlar da hallolur mu zamanla sizce