HasanBasri öncelikle 15 günde aldığı kilo iyi bebeğiniz daha çok küçük tanıdığı tek yer sizin kucağınız ve göğsünüz sadece açlığından emmek istemez bebek size ihtiyacı olduğundan kokunuzda rahatladığından ve gaz sancısı çektiğinden de emmek ister o yüzden ilk iki ay sürekli memede olmak istemesi normal. Süt sağmaya gelince sağılmaya alışkın olmayan göğüsten sapmayla süt gelmez. Mama vermeyin doymuyor diye. 1 aylık kontrolünde kilo alımı az olursa doktor zaten mamaya başlar siz başlamayın. Doymuyor derseniz doktor mama verin der uğraşmaz siz kilo alımına göre hareket edin. İlk 3 ay her ay 500-1000 gör alması doyduğunu gösterir