Esraogey Bebeğim 7. Ayın içinde evolvia mama verdim dün biraz fazla verdim sanırım kilosunu desteklesin diye mama ve meme olarak gidiyoruz günde bir kez yapardı şu an 3. Kez yapıyor be yapabilirim