Derya0655 hunilikurbik 3 gün oldu kullanalı. Ben çok memnun kaldım. Bugün dişi patladı. Yinede çok sakindi. Kullanmadan önce ki 3-4 günlük süreçte çok ağlıyordu. Tabi her bebekte aynı etkiyi gösterir mi bilemiyorum.