3yasakadarsifirekran Fahin Ben kullandım ama emzirmiyordum o konuda bilgim yok. Görüldüğü gibi foşur foşur soyulma olmadı maalesef minik minik soyuldu kötü oldu nedense
antropologanne Fahin Bir kere yaptım ama sonra eski haline geri döndü. Düzenli bakım yapmazsanız çözüm değil maalesef.
shibalba Fahin ben birkaç kez kullandım bebekten önce,çok güzel oldu tabanım ama bir süre sonra tekrarladı Cildim kuru maalesef,hemen çatlıyo
Fahin 3yasakadarsifirekran ben de kullandim daha once memnun kalmistim ama emzirme de oluyor mu onu bilmmiyorim