sgok Sonunda bi cesaret yaptırdık. İzmir’de olup yaptırmak isteyen anneler varsa doktorumuz harikaydı. Süreç çok güzeldi korktuğum kadar yokmuş… Hiç sünnet olmamış gibi neşeli ve hareketliyiz ♥️