Merhaba kizlar.Sona kadar okursaniz cok sevinirim.Bugün 6 ayimizi bitirdik kizimla.Kizim hala elleri bagli yarim kundak uyuyor.Dogdugundan beri sadece ellerini baglayip kundak yapdim gayetde guzel uyudu uyku problemi yasamadik.Halada elleri bagli yarim kundak uyur.Başka turlu acik yatirmayi denedim ama elleriyle agzini yuzunu tirmaliyor uykusunu kaciriyor uyku sersemiyken bile goxlerini ovarak uykusunu kaciriyor.Dis cikarma donemleri oldugu icin elleri agzinda ve salyalarini surayina surup kasindiriyor.Yani kisacasi kundaksiz uyumuyor.VE BUYUDUKCE bu bize sorun olurmu diye tedirginim.Acarak uyutmak istesemde olmuyor.Benim gibi olan varmi veya bu sorunmu sozce yoksa ileri zamanda kendisi elelri acikta uyucakmi?Yani dedigim gibi denedim ama tam aksine yarim kundakla daha rahat uyuyor.Uyku tulumu denemedim hic…