Daha önce de yazmıştım kızlar bebeğime reflu teşhisi kondu. Şuan 33 günlük çok fazla kusması yok ancak diğer tüm belirtileri yaşıyoruz çok fazla huzursuz hırıltılı nefes alıyor gereken tüm testler yapıldı bisey çıkmadı yani farklı jbir hastalık ancak reflü peşimizi bırakmıyor emerken birden nefesi kesiliyor çok korkuyoruz sürekli sütü boğazına kaçırıyor bir hıçkırık geliyor sanki mide sıvısı mı yükseliyor anlamıyoruz çok acı ağlıyor. Gaviscon ve gaz damlası kullanıyoruz reflü yatağında yatırıyoruz artık ne yapacağımızı şaşırdık bu durumu yaşayan var mı? Boğulacak korkusu ile günlerdir nöbet tutuyoruz eşimle sırayla ama bizde bittik artık :( destek olursanız sevinirim