Kizlar merhaba bugün sekiz ay muayenemize gittik. Kendi doktorumuz yoktu başka doktora girdik daha önce de gitmiştik bir iki defa. Bu doktor çok detaylı muayene ediyor bizimkine göre iyi hoş fakat çocuğun testislerini de muayene ediyor ya bastıra bastıra el aliskanligi mı desem yumurtaları resmen tutuyor aradaki damarları elliyor testisin inmeme durumu vardı onu sordum sıkıntı yok bak dedi ayırdı testisi resmen eliyle bastıra bastıra. Daha önce bu durumla alakalı ultrasona girmiştik ultrasonda ki doktor da ayni muayene etmişti. O yüzden doktorlar biliyor heralde zarar vermezler bile bile acıtmazlar çocuğun canını dedim. Ama çocuk çok ağlıyor o esnada içim mahvoluyor siz ne diyorsunuz aynı durumu yaşıyor musunuz