Bebeğim 1 aylık be gözü nerdeyse komple sarı sarı çapaklanıyo enfeksiyondan mı yoksa normal mi ne yapmam lazım doktora götürmelimiyim ilk bebeğim acemiyim yardımcı olursanız sevinirim kendi sütümden sıktı iyi gelir dediler ılık suyla pamukla temizliyorum ama sürekli tekrarlıyo gözü kapanıyo nerdeyse çapaktan hafifte şişlik var 🤦🏼♀️🤦🏼♀️