mrblar arkadaşlar kizim on aylik olmak uzere , anane babanne var ama evleri uzak genel olarak ben tek bakyorum coçuğuma. babamz memur isten 3,5 da ckiyo hafta sonlari da tatil. ben kpss calşmak istyrm biraz da basladm ama cocukla bn tek basima olmyor yani birinin cocuga braz destek ckmasi lazm cnku cocuk uyudugunda ben yemek mi yapaym ortalik mi toplayayim ders mi calişayim , eşimle geçen gün knuştuk oda dyor ki artik akşamlar uzun annemlere gdelim annemler cocuga baksn sen gt caliş, o sekildede olrsa her aksam oraya gtmek istemyrm , İnsanlık hali benim de misafirim gelebilir ya da ben de anneme gidebilirim( Annem tek bu arada babam vefat etti, onun yanına da sık sık gitmem gerekiyor tek bırakmamak için) yani ben her akşam nasıl oraya gideyim. Ben de dedim ki eşime bak sen zaten gün içerisinde 3:30’da işten çıkıyorsun her gün beni 2 saat kadar idare etsen ben evimde oturur ders çalışırım ben niye bir daha ona buna gideyim. eğer kazanırsam bizim geleceğimiz için çalışıyorum yani senin de bir elini taşın altına koyman gerekiyor. O da diyor ki illa yok ben nasıl yaparım bakamam ben 2 saat olsa ben bakamam çocuğa. Ben de bugün dedim ki sen bilirsin o zaman hani ben çaba gösteriyorum ama sen de eğer birkaç ay beni idare edemeyeceksen hem bu şekildeki ders çalışmakla da bir şey olmaz yani hiç boşuna çabalamayayım boşa kürek çekmeyeyim dedim, haksız mıyım sizce çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz destek please 👋☺️☺️