BuzluKahve minikkurbag yırtık değilse, ilişkinin başında takıldıysa ve içinde kalmadıysa en güvenilir yöntem
c-enfal limonkolonyasi bir ark var evliliğinin 5. Yılında falan bebek düşünmüşlerdi ve hep prz.le korunmuşlardı
Reyhan34 limonkolonyasi 6 aydır prezervatif korundum hep dikkatli taktım çıkardım yırtık olmayacak heryerini inceledim hepsi içinde mi diye doğru takılırsa bişe olmuyor kendiniz kontrol edin ama
c-enfal Bebeği küçük olup hemen çocuk düşünmeyenlerin tek korkulur rüyası hamile kalmak. 🤦🏻♀️ bende burda beklim bari
minikkurbag c-enfal bende iki tane var ikiside kucuk adetim iki gun gecikti ama bakmistim pre. Yirtik falan yoktu ama insan tedirgin oluyor ya yarinda olmazsam test alcam
limonkolonyasi c-enfal doğrudur da işte bazen yırtık olabiliyor bazen ilişki başında kullanmayanlar ya da burada gördüğüm kadarıyla içinde kalanlar felan olduğundan hamilelik ihtimali oluyor tabii
minikkurbag BuzluKahve iliskinin basinda taktik, yirtikta yoktu gordugum kadriyla ama korku iste ikincide süpriz olunca ama onda korunmamistik geri cekilmeyle oldu 🤦🏻♀️
limonkolonyasi Reyhan34 bizde 3 yıldır bu şekilde korunuyoruz şuana kadar bir sıkıntı olmadı çok şükür 😃
Reyhan34 limonkolonyasi ben yinede doğum kontrol hapında aldım 10 gün oldu kullanalı zararı olmaz değilmi ilerde Rahime filan sorun yaratmaz bilgim hiç yok yıllardır kullanan varmış başıma bişe gelmez demi ameliyatlık durum bozmaz yani rahimi bilgilendirirmisin
Reyhan34 minikkurbag yoksa yırtık sızmasıysa korkma olursun adet stres den gelmez kan benim de poşet kısmı içimde kaldı sıvıyı tutan yer çok iyi baktım kokladım içime girmemiş öldüm korkudan ama olmadı bişe arada çıkıyordu prezervatif
limonkolonyasi Reyhan34 zannetmiyorum ya yıllarca kullanıp bıraktığında yine kolaylıkla hamile kalanlar var tabi doktor daha iyi bilgi verir sana canim