6 aylık oğlum ek godayada başladık lakin öyle doyurucu vermiyorum zaten. Bi soğuk algınlığı geçirdi ona bağlamıştı doktorumuz. Ama baya oldu geçeli artık. Dişden olabilir diye düşünüyorum ama ne yapa bilirim yardım edin. Yaşamış olan var mı? Aç olduğu içinde ayrı huysuz ve mızmız oluyor, uykuları düzgün olmuyor. Mama veya biberon değiştirmedik.