Hanımlar merhabalar belki size göre küçük ama bana göre büyük bir dertten muzdaribim😔 bebeğime ek gıdaya başladım 5 ay 22 günlük 3 gun kuralı ile ilerliyorum şu an patatesteyim sadece anne sütüyle besleniyor bu arada, şimdiye kadar ne verdiysem ağlamakla kıyametler kopararak agzindakileri sürekli tükürüyor asla kabul etmiyor kendini ne yapıp ne edip o masadan kaldırıyor yemek istemediği zaman zorlamak istemiyorum amaç zaten doyurmak değil tadım yaptırmak biliyorum fakat tadım yapmayı dahi kabul etmiyor ne zamanki ağzına bişey koyuyorum yüzünü hemen eksitip ağlamaya başlıyor bunun sebebi nedir nasıl yol izlemeliyim yanj şimdiye kadar verdiğim sebzelerden bir çay kaşığıni dahi bitirmis değil kürdan kadar ancak belki yani.o.da geri çıkarıyor. O kadar hevesli başladım ki böyle olacağını hiç dusunmemistim ne yapacağımı da hiç bilmiyorum araştırıyorum deniyorum ama olmuyor aç dahi olsa asla kabul etmiyor emmek istiyor verdiklerimi tükürüyor ne önerirsiniz bu ne demek oluyor nasıl bir yol izlemeliyim hevesle hazırlık yapınca böyle olunca çok üzülüyorum