ddilekcbn1 Şuan kızım 19aylık yeniden gebeyim sanırım test yaptım çok silik bir şekilde iki çizgi çıktı kan tahlili yapmadım gebeliği ben değil eşim çok istiyor bebekler arasında kaç yaş olmalı şuan 26yaşındayım lütfen bana bir akıl verir misiniz ne yapmalıyım