Merveahmettoprak ben hiç birlikte yatmadım oğlumla bazen 4-5 aylıkken öğlen uykularında falan beni istiyodu yanından kalktığımda ağlıyodu uyanıyodu onun dışında hiç yanımda yatırmadım yatırmayada cekindim karı koca cok deli yatıyoruz bu yüzden korktum çocuğun üstüne devriliriz diye büyük konuşmak istemem ama bişi olmadığı sürecede yanıma almam ama gerçekten yaşadığınız durum her ne kadar güzel olsada zor yani sürekli onunla beraber yatmak zorunda kalıyosunuz bu aylarda ayrılık kaygısı oluyo diyolar belki ondan ama benim oğlum hic ayrılık kaygısı yaşamadı çünkü elden ele çok geziyo ve her defasında geleceğimi biliyor