Elifkskll alikeremannesiiii hastaneden akşam 6 gibi çıktım ertesi sabah dışarı çıktım ihtiyaç oluyor mecbur çıkılıyor canım. Yani 3.gün
cimcime1018 alikeremannesiiii 10 gün kan sulandırıcı kullandım zaten sürekli sağlık ocağına gittim. Bebeğim 1 haftalikti pazara gittik. Arkadaşımıza oturmaya gittik. Avmye hastaneye hepsine gittik 😂 ama yaz ayıydı şimdi havalar soğudu. Sıkı sıkı giyinin öyle çıkın 🤩 Açık hava iyi gelir ve bol yürüyüş
Egenin_pamugu Hastane sağlık ocağı dışında bir yere çıkmamıştım 40 gün 2 ay oldu şimdi biyerlere gidelim diyorum ama burda hava çok soğuk